تامین قیر برای آسفالت معابر بافت‌‌های فرسوده شهرهای جنوبی کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان از تامین قیر رایگان برای آسفالت معابر بافت‌‌های فرسوده شهرهای جنوبی کرمان خبر داد.

جلسه ستاد بازآفرینی شهرهای جنوبی استان کرمان، ۱۴ تیر ماه به مدیریت معاون عمرانی استاندار کرمان و با حضور اعضای ستاد در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه با بیان گزارشی از وضعیت سکونتگاه‌های جنوب استان کرمان گفت: ۱۴ درصد از کل مساحت شهرهای جنوبی در بافت ناکارآمد قرار گرفته که ۲۱ درصد جمعیت جنوب را در خود جای داده اند. 

او با اشاره به سکونتگاه‌های غیررسمی شهرهای جنوبی از شناسایی و احصای معابر خاکی بافت‌های فرسوده و تامین قیر رایگان برای آسفالت، طی برنامه ۳ ساله با همکاری شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی خبر داد. 

موسوی آیت اللهی اعتبارات لازم برای اتمام عملیات ساخت و آغاز بهره‌برادری از پروژه‌های ورزشی، فرهنگی در شهرهای جنوبی را از طریق اعتبارات ملی خواستار شد. 

او با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌رسان با ستاد بازآفرینی شهرهای جنوبی برای تکمیل پروژه‌های عام‌المنفعه افزود: در ۳ دوره تا پایان پارسال، ۳ هزار و ۵۸۷ تن قیر رایگان اختصاص و ۶۲۳ هزار متر مربع از معابر بافت‌های فرسوده شهرهای جنوبی به همت شهرداری‌ها آسفالت شده است. 

در این جلسه طرح‌های ارائه شده محلات بافت فرسوده شهرهای منوجان، فاریاب و عنبرآباد پس از بررسی و نظر اعضا تصویب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار