پلاژهای ساحلی به قانون تمکین نمی کنند + فیلم

پلاژهای ساحلی و اماکن عمومی و خصوصی بابلسر برخلاف دستور استانداری هنوز در محدوده تحت مالکیت خود ناجی غریق مستقر نکردند.

میثم طبری رئیس هیات نجات غریق و غواصی بابلسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ناجیان غریق مستقر در آب‌های ساحلی بابلسر از ابتدای خرداد امسال تاکنون ۱۴۱ نفر را از خطر مرگ در دریا نجات دادند که ۱۳ نفر به بیمارستان اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۱۲۰ ناجی غریق اکنون در سواحل بابلسر مستقر هستند، افزود: مطابق دستور استانداری مازندران همه پلاژها، اماکن عمومی و خصوصی ساحلی، برای حفظ جان شناگران باید برای محدوده تحت مالکیت خود ناجی غریق به کارگیری کنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی بابلسر ادامه داد: متاسفانه با وجود پیگیری‌ها و نامه نگاری‌ها هنوز این مجموعه‌ها در خصوص بکارگیری ناجی غریق اقدام نکردند.

میثم طبری با بیان اینکه بابلسر در روز‌های اخیر میزبان دو رویداد ساحلی و دریایی است، گفت: المپیاد ورزش‌های آبی بسیج و جشنواره ملی مجسمه‌های شنی روز‌های آینده در سواحل بابلسر برگزار و پیش بینی می‌شود تعداد زیادی مسافر به بابلسر سفر کنند.

او از مالکان پلاژ‌ها و اماکن عمومی و خصوصی ساحلی خواست هر چه سریعتر در خصوص بکارگیری ناجی غریق در سواحل خود اقدام کنند تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۵ تير ۱۴۰۲
با آزاد سازی سواحل فساد در شهرهای ساحلی به شدت اوج خواهد گرفت اگر از حالا چاره اندیشی لازم نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
این چه وضعی هر جای شمال کنار ساحل بریم می گویند برای نشستن پول بدهید خجالت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بجای دستگاه ها دولتی که سواحل را خصوصی و به همراه امکانات رفاهی قرق کرده اند برای عامه مردم هم امکانات پایگاه استراحتی و رفاهی جمعی و عمومی وجود داشت دیگر دست اندازی و طمع ورزی و قلع و غم جنگل و طبیعت سیز و بکر شمال آماج تهاجمات فرصت طلبان نمیشد و نمیشود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اگر واقعا قصد شما نجات جان مردم است لطفا توضیح بدهید که چه خطراتی برای یک فرد هنگام شنا در دریا وجود دارد و اصولا چه عواملی باعث خستگی فرد و متعاقبا غرق شدن او می شود.آیا جریانات آب در قسمت های مختلف ساحل متفاوت است؟آیا چاه هایی کنار ساحل وجود دارند؟ آیا تور ماهیگیران در دریا رها شده است؟ ترفندهای مبارزه با این عوامل برای فرد در حال غرق شدن چیست؟
بهتر نیست این عوامل و راهکارهایش را برای مردم توضیح داد تا هم زحمت شما کم شود هم جان مردم بیشتر حفظ شود؟ زکات علم آموختن است پس لطفا مردم را نیز شریک دانش خود قرار دهید. یا حق امیدوارم مفید بوده باشد