شیخ زاهدی به سمت رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه محمد صالح شیخ زاهدی به سمت رییس رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد.

گفتنی است در حکم انتصاب رییس جدید حوزه قضایی شهرستان رابُر که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر طی هفته آینده با حضور مسئولین قضایی استان، نماینده مردم شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان رابُر برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است شیخ زاهدی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز و در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار دادسرای زرند، دادرس حقوقی دادگاه زرند و دادرس دادگاه کیفری دو زرند خدمت نموده است و در سال ۱۴۰۱ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب زرند منصوب شده بود. همچنین در این آئین از خدمات منصور بلاغی، رییس سابق حوزه قضایی شهرستان رابر که به سمت رییس شعبه ۳۳ دادگاه عمومی شهرستان شیراز منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار