با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه:

رییس دادگستری بم منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، معاون قضایی و رییس شعبه پنجم کیفری یک مستقر در بم به سمت رییس دادگستری شهرستان بم منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه سلمان اعظمی ساردو، معاون قضایی و رییس شعبه پنجم کیفری یک مستقر در شهرستان بم به سمت رییس دادگستری شهرستان بم منصوب شد.

در حکم انتصاب رییس جدید دادگستری شهرستان بم که به امضای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان بم طی روز‌های آینده باحضور حجت الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان شرق استان برگزار خواهد شد.

همچنین در این آئین از خدمات حسین رمضانی زاده، رییس سابق دادگستری شهرستان بم که به سمت رییس دادگستری شهرستان رفسنجان منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

اعظمی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار دادسرای بم، دادرس شعبه اول حقوقی بم، دادرس دادگاه انقلاب بم، دادرس شعبه سوم حقوقی بم، رییس شعبه سوم حقوقی بم و مستشار دادگاه کیفری یک بم خدمت کرده است و در سال ۱۳۹۹ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی دادگستری بم و رییس شعبه پنجم کیفری یک استان کرمان مستقر در شهرستان بم منصوب شده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار