وزیر بهداشت فلسطین: اسرائیل تجاوزات خود را به بیمارستان‌ها کشانده است ‌

وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تجاوزات خود را به بیمارستان‌های جنین منتقل کرده است.

«می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود را به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در شهر جنین منتقل کرده‌اند.

طبق گزارش روسیا الیوم، الکیله گفت: «نیرو‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان دولتی جنین یورش بردند و شروع به تیراندازی کردند که باعث زخمی شدن ۳ نفر شد که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم است. نیرو‌های اشغالگر همچنین به بیمارستان ابن سینا در این شهر یورش بردند.»

وی تأکید کرد: «این اولین حمله به مراکز درمانی از زمان آغاز تجاوز به جنین نیست، بلکه نیرو‌های اسرائیلی طی دو روز گذشته با استفاده از بمب‌های گاز و شلیک گلوله به بیمارستان الأمل حمله کردند و بیمارستان دولتی جنین و ابن سینا نیز شاهد حملات مشابهی بودند که جان بیماران و کادر درمانی در معرض تهدید قرار گرفته است.»

وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرد: «این تجاوز، سرپیچی از تمام قوانین بین‌المللی و جهانی و اصرار بر کشتار ملت فلسطین است.»

همچنین عصر امروز درگیری‌های شدیدی در مناطق اطراف اردوگاه جنین بین فلسطینی‌ها و عناصر ارتش صهیونیستی روی داد؛ به گونه‌ای که یک کلیپ ویدیویی وقوع درگیری‌های خشونت‌آمیز بین نیرو‌های مقاومت و عناصر تروریستی صهیونیست را در اطراف اردوگاه جنین به تصویر کشیده است. پیش از این نیز نیرو‌های صهیونیستی ساکنان اردوگاه جنین را مجبور به ترک منازل خود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
باید از بمب خودشون بر علیه خودشون استفاده بشه
آخرین اخبار