تل آویو: هنوز ۱۰ هدف در جنین باقی مانده است

پس از تجاوز نظامیان صهیونیست به جنین، سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از ۱۰ هدف این رژیم برای جستجو در جنین خبر داد.

حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری رود اردن با شهادت شماری از مردم مظلوم فلسطین و زخمی شدن ده‌ها تن همراه بود. این حمله که با پهپاد، بالگرد، نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی و پلیس این رژیم انجام شد یکی از بی‌سابقه‌ترین عملیات‌های تل‌آویو از سال ۲۰۰۶ تاکنون در جنین محسوب می‌شود. گرچه این اقدام متوحشانه با محکومیت بین‌المللی همراه بود، اما مقامات صهیونیست از ادامه یافتن عملیات‌های این چنینی خبر می‌دهند. 

به گزارش تله تریدر، «دنیل هاگاری» سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) مدعی شد: «عملیات ضدتروریستی ما در جنین و اردوگاه این منطقه ادامه دارد و هنوز ۱۰ هدف برای بازرسی در این منطقه وجود دارد.»

هاگاری که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، مدعی شد: «بسیاری از فلسطینیان مسلح از جنگیدن با ما اجتناب کردند و همین امر باعث شد شب آرامی را سپری کنیم. بر طبق اطلاعات به دست آمده، ۱۰ هدفی که ارتش اسراییل اکنون به دنبال جست‌وجوی آن است اماکنی هستند که فلسطینی‌ها از آن‌ها برای تولید مواد منفجره و تسلیحات استفاده می‌کنند.»

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در موج جدید توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم کرانه باختری، دست‌کم ۱۰ فلسطینی شهید شدند. این در حالی است که «تزاچی هانبی» مشاور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است تمامی شهدای عملیات این رژیم در جنین از مبارزان فلسطینی بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
در یک فرصت تاریخی نابود خواهید شد ای قوم پیامبر کش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۳ تير ۱۴۰۲
فلسطین باید با خاک یکسان بشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۱۶ ۱۳ تير ۱۴۰۲
خدا این صهیونیستها را لعنت کند
آخرین اخبار