سرعت‌بخشی به تزریق درآمد مولدسازی به پروژه‌های حوزه سلامت اردبیل در دستور کار است

استاندار اردبیل از پیگیری‌ها برای سرعت‌بخشی به اخذ مجوز و هزینه‌کرد منابع حاصل از مولدسازی این اموال در پروژه‌های حوزه سلامت استان خبر داد.

سیدحامد عاملی در نشست مولدسازی اموال مازاد دولتی استان بیان کرد: انجام کارشناسی‌های مورد نیاز واگذاری اموال و زمین راکد در حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل و استخراج پروژه‌های ضروری بخش درمان برای استفاده از درآمد مولدسازی در این پروژه‌ها مورد تأکید است.

او افزود: پروژه‌های مهم راه‌سازی در شهرستان‌های شمالی استان اردبیل برای تکمیل به اعتبار حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومانی نیاز دارند که لازم است راه و شهرسازی زمین و اموال راکد و بلااستفاده‌ای معادل این رقم را استخراج و اعلام کند.

ظرفیت‌های مولدسازی و پروژه‌های ضروری برای اجرا در شهرستان‌ها استخراج شود 

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به وجود اموال و زمین بلااستفاده در شهرستان‌های مشکین‌شهر، بیله‌سوار و گرمی، استخراج پروژه‌های اقتصادی و راه‌سازی باید از سوی فرمانداری‌ها پیگیری و اعلام شود.

عاملی با اشاره به ظرفیت قانونی ایجادشده برای تأمین منابع پروژه‌های مهم استان اردبیل در حوزه‌های مختلف، گفت: تلاش مدیران و فرمانداران برای احصای اموال مازاد و محل هزینه‌کرد آن در پروژه‌های ضروری بخش‌های مربوط، مورد انتظار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.