توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان مناطق محروم

۱۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نوعروسان مناطق محروم استان‌های اصفهان و چهارمحال وبختیاری توزیع شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال وبختیاری و یزد در این آئین، ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری را از یکی از رویکرد‌های سپاه دانست و گفت: این تعداد جهیزیه هرکدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان شامل ۱۰ قلم ازجمله لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، فرش، یخچال واجاق گاز ساخت ایران با مشارکت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه است که به زوج‌های جوان در مناطق محروم استان‌های اصفهان وچهار محال و بختیاری اهدا شد.

سردار جواد استکی افزود: نیروی زمینی سپاه در ۱۰ عرصه از جمله لایروبی قنات، احداث جاده، آبرسانی و آبخیزداری و ساخت مسکن ومدرسه به محرومان استان‌های اصفهان، چهار محال وبختیاری و یزد خدمت رسانی می‌کند.

او گفت: ساخت ۱۷ مدرسه در استان اصفهان و ۵۰ مدرسه در استان چهار محال وبختیاری و حدود ۱۲۰۰ کیلومتر جاده روستایی در استان اصفهان و احداث جاده به طول بیش از هزار کیلومتر در مناطق سخت گذر استان چهار محال وبختیاری در دستور کار دارد.

سردار استکی افزود: همچنین نیروی زمینی سپاه ساخت ۱۵ هزار خانه را در استان چهارمحال در دستور کار دارد که تامین زمین از منابع استانی و ساخت آن را قرارگاه امام حسن برعهده گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار