رقابت ۳۹۷ داوطلب کنکوری در هندیجان

۳۹۷ داوطلب کنکوری در ۵ رشته در هندیجان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.  

سیدحسین موسوی رئیس آموزش پرورش هندیجان ضمن آرزوی توفیق و قبولی برای تمام داوطلبان این شهرستان گفت: ۳۹۷ داوطلب کنکور در گروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، زبان خارجه، ریاضی و هنر در هندیجان با هم به رقابت می‌پردازند.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور امسال اندیشیده شده است، گفت: لازم است ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری و اقدامات لازم را جهت برگزاری کنکور با اداره آموزش و پرورش شهرستان انجام دهند.

رئیس آموزش و پرورش هندیجان  ادامه داد: این آزمون برای شرکت کنندگان هندیجان در یک حوزه پیش بینی شده و در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه امسال  برگزار خواهد شد.  

آقای موسوی گفت: آزمون کنکور در سالن اجتماعات نمونه عترت شهرستان برگزار می‌شود، هماهنگی‌های شهرستانی با فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش انجام شده است و به دستور فرماندار شهرستان تمامی امکانات مهیا و تجهزات آماده شده است.

او افزود: از داوطلبان می‌خواهیم حداقل یک روز قبل ازبرگزاری محل آزمون راشناسایی کنند ومدارک ازقبیل شناسنامه وکارت ملی خود را همراه داشته باشند و همچنین برای برگزاری آزمون درب حوزه امتحانی بسته خواهد شد.

رئیس آموزش پرورش هندیجان از داوطلبان خواست از آوردن وسایل اضافه مثل کیف و موادخوراکی وسایل گران قیمت   همراه خود، خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.