برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه آزاد رامهرمز

رییس دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز گفت: زمان برگزاری کنکور تیرماه ۱۴۰۲ در رامهرمز چهارشنبه و پنجشنبه این هفته می‌باشد و نوبت دوم در ۵ گروه آزمایشی برگزار می‌شود.  

علی رئیس پور گفت: آزمون سراسری نوبت تیرماه در ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان این هفته با حضور بیش از ۲۵۰۰ داوطلب روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برای کلیه داوطلبان شهرستان رامهرمز در دانشگاه ازاد اسلامی رامهرمز برگزار خواهد شد.

او می‌گوید: زمان برگزاری کنکور بطور هم زمان در کل کشور برگزار می‌شود، گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در صبح روز چهارشنبه مورخه چهاردهم تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

او گفت: گروه آزمایشی هنر در نوبت عصر روز چهارشنبه مورخ چهاردهم تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گروه ازمایشی علوم تجربی در صبح روز پنجشنبه مورخه پانزدهم تیرماه  برگزار می‌شود.

رٸیس دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز می‌گوید: گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در نوبت عصر روز پنجشنبه مورخه پانزدهم تیرماه۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گفته او کارت ورود به جلسه از امروز از سایت سازمان سنجش قابل دریافت است و اگر داوطلبی مغایرتی را در کارت دریافتی مشاهده کردند تا پایان روز سه شنبه فرصت دارد با به مراجعه به باجه رفع نقص در حوزه اصلی خود که در دانشگاه است مراجعه کنند و رفع نقص نمایند.

این مقام مسئول گفت: تمامی داوطلبین برای آزمون‌های نوبت صبح می‌بایست تا قبل از ساعت۸ و برای آزمون‌های نوبت عصر تا قبل از ساعت ۱۴ در حوزه امتحانی حضور داشته باشند ضمنا درب دانشگاه از ساعت ۶صبح به روی داوطلبان و خانواده‌های ان‌ها باز خواهد شد.

رٸیس پور ادامه داد: همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه امتحان ممنوع بوده و به منزله تخلف محسوب می‌شود.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز گفت: همراه داشتن ماشین حساب، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و... در جلسه امتحان ممنوع بوده و به منزله تخلف محسوب می‌گردد.

 رٸیسی گفت: داوطلبان آزمون سراسری اطمینان داشته باشند اقدامات لازم برای صحت، امنیت وحفاظت آزمون انجام خواهد شد و با تدابیر و سخت‌گیری‌های لازم، امنیت آزمون‌ها تضمین خواهد شد.

نتایح حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون از طریق سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.