رقابت بیش از ۴۰ هزار کرمانی در کنکور سراسری

رئیس ستاد استانی آزمون کنکور سراسری در کرمان گفت: در نوبت دوم کنکور سراسری، ۴۲ هزار و ۷۶۷ نفر داوطلب از کرمان در ۵ گروه آزمایشی شرکت می‌کنند.

حسین اکبری‌فرد، رئیس دانشگاه و رئیس ستاد استانی آزمون کنکور سراسری گفت: کنکور سراسری در نوبت دوم  در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار می شود.

او افزود: در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ در استان کرمان، ۴۲ هزار و ۷۶۷ نفر داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان حضور دارند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۹۶ نفر مرد و ۲۷ هزار و ۵۷۱ نفر زن هستند.

رئیس ستاد استانی آزمون سراسری استان کرمان بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبان آزمون تاکید کرد و بیان داشت: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی استان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبین و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

قاسم محمدی‌نژاد، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه شهید باهنر و دبیر ستاد استانی آزمون سراسری گفت: آزمون سراسری در ۲۰ شهرستان استان کرمان برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: در شهر کرمان ۱۳ هزار و ۱۹۲ نفر داوطلب در ۵ حوزه اصلی شهر کرمان از جمله: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران و اداره آموزش پرورش حضور دارند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۴۹ نفر مرد و ۸ هزار و ۲۴۳ نفر زن هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اشهید باهنر کرمان بیان داشت: در دانشگاه شهید باهنر کرمان این آزمون در ۴ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

او بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های آزمون کنکور سراسری از سوی مدیران و عوامل اجرایی آزمون، تأکید کرد.

 مرحله دوم آزمون سراسری در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.