امارات حملات رژیم صهیونیستی به جنین را محکوم کرد

امارات حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری و اردوگاه آن را به شدت محکوم کرد.

امارات تجاوزات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین فلسطین و اردوگاه آن از طریق حملات هوایی و تیراندازی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان شده است را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری "وام"، وزارت امور خارجه امارات در بیانیه‌ای بر لزوم توقف فوری حملات مکرر و فزاینده علیه مردم فلسطین تاکید کرد و از مقامات رژیم صهیونیستی خواست از اقداماتی که موجب تشدید تنش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، وخامت اوضاع و گسترش چرخه خشونت در این منطقه می‌شود، خودداری کند.

این بیانیه با تأکید بر لزوم رعایت مفاد قوانین بین الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت از جانب رژیم صهیونیستی، خواستار هماهنگی مجدد تلاش‌های بین المللی برای آتش بس و احیای روند صلح در خاورمیانه شد.

وزارت امور خارجه امارات بر حمایت این کشور از همه تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در این زمینه و ضرورت پایان دادن به اقدامات غیرقانونی که دستیابی به راه‌حل دو دولتی و تشکیل کشور مستقل فلسطینی در مرز‌های ۱۹۶۷ به پایتختی بیت‌المقدس شرقی را تهدید می‌کند، تاکید کرد.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست طی روزهای گذشته با تشدید حملات هوایی و درگیری های زمینی، جنایات خود علیه مردم فلسطین در شهر جنین و اردوگاه آن را تشدید کرده اند که به دنبال آن تعدادی از فلسطینیان شهید و زخمی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار