تیام شاهرود، دومین تیم استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال کشور شد

صعود تیم تیام شاهرود به لیگ دسته یک فوتسال کشور با تلاش بی‌وقفه ۲ ساله تیمی با ۱۱ فوتسالیست بومی، پنج غیربومی و سرمربیگری مهران اسدیان محقق شد.

مهران اسدیان سرمربی تیم فوتسال تیام شاهرود اظهار کرد: این تیم با جدیت تمام در مسابقات تیرماه امسال در میان ۴۸ تیم، به همراه سه تیم دیگر به لیگ دست یک کشور راه یافت.

وی با بیان اینکه صعود یک تیم به لیگ یک کشوری برای دومین بار در استان سمنان رخ داده است، تصریح کرد: نگهداشتن تیم و صعود به رتبه‌های بالا در مسابقات لیگ یک کشوری نیازمند حمایت مسوولان شهرستان شاهرود و استان سمنان است.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته با مشکلات عدیده‌ای در راه رسیدن به این هدف روبه‌رو بودیم، گفت: این موفقیت حاصل تلاش ۱۱ فوتسالیست بومی و پنج غیربومی بود.

اسدیان با اشاره به اینکه هر تیم فوتسال در رده سنی بزرگسالان آقایان و بانوان ۱۶ بازیکن دارد، ابراز کرد: مربیان می‌توانند از ۱۲ فوتسالیست در هر دوره از رقابت‌ها بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال تیام شاهرود در رده سنی بزرگسالان ۱۶ بازیکن مرد و ۱۶ بازیکن زن دارد، اظهار کرد: ۳۰ فوتسالیست مرد در رده سنی جوانان و نوجوانان در این باشگاه فعالیت دارند.

سرمربی تیم فوتسال تیام شاهرود ادامه داد: مدرسه فوتسال تیام شاهرود ۱۰۰ نفر در رده سنی پنج تا ۱۲ سال را آموزش می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.