اتصال هوایی خلیج فارس به دریای خزر

نخستین پرواز خارجی فرودگاه رامسر به زمین نشست + فیلم

با فرود نخستین پرواز بین المللی از مسقط به فرودگاه رامسر خط پرواز مستقیم از عمان به عروس شهر‌های ایرانی برقرار شد.

 

حاتمی رئیس فرودگاه شهدای رامسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هواپیمای ایرباس ۳۲۰ حامل ۱۳۰ مسافر که ساعت ۱۵:۳۰ امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه از مسقط پایتخت کشور عمان پرواز کرده بود، دقایقی پیش وارد فرودگاه شهدای رامسر شد.

او با بیان اینکه این نخستین پرواز بین المللی فرودگاه شهدای رامسر است، افزود: پرواز بازگشت از رامسر به مسقط نیز ساعت ۱۹:۱۵ امروز انجام خواهد شد.

رئیس فرودگاه شهدای رامسر انجام این پرواز را گامی مهم برای توسعه گردشگری استان اعلام کرد و ادامه داد: برقراری خط پروازی رامسر- مسقط - رامسر با پیگیری‌های مستمر سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی عمان دایر شده است.

حاتمی با اشاره به فراهم شدن زیر ساخت‌های مورد نیاز و صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر برای ورود و خروج مسافر و کالا گفت: شرایط انجام پرواز‌های خارجی اکنون در این فرودگاه فراهم شده است.

او با بیان اینکه این فرودگاه با اقدامات صورت گرفته، آمادگی لازم جهت برقراری پرواز به مسیر‌های مختلف را دارد، افزود: استمرار پرواز‌های بین المللی به توسعه زیرساختی فرودگاه‌های استان، توسعه شهری و منطقه‌ای غرب مازندران کمک شایانی خواهد کرد.

نخستین پرواز خارجی فرودگاه رامسر به زمین نشست + فیلم
نخستین پرواز خارجی فرودگاه رامسر به زمین نشست + فیلم
نخستین پرواز خارجی فرودگاه رامسر به زمین نشست + فیلم
وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران نیز به افزایش تمایل سفر گردشگران کشور‌های حوزه خلیج فارس به شمال ایران اشاره کرد و ادامه داد: نخستین پرواز مسیر مسقط، شیراز، نوشهر نیز شهریور ماه پارسال انجام شده بود

او ایجاد و توسعه پرواز‌های خارجی و بین المللی را از راهبرد‌های فرودگاه‌های استان دانست و گفت: مسیر پرواز ساری - آکتائو قزاقستان – ساری نیز خرداد ماه امسال با استقبال خوب مسافران انجام شد و در آینده‌ای نزدیک مسیر ساری به آستاراخان روسیه نیز به لیست پرواز‌ها اضافه می‌شود.

مازندران سه فرودگاه در شهر‌های ساری، رامسر و نوشهر دارد که فرودگاه‌های شهدای ساری و شهدای رامسر به عنوان مرز هوایی خارجی امکان برقراری پرواز به کشور‌های مختلف را دارند.

بیش از ۶ هزار پرواز سالانه در فرودگاه‌های مازندران انجام و بیش از ۶۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل هوایی در سراسر کشور جابجا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
عمان !!!!!
آخرین اخبار