برگزاری جشنواره «هیجان» با پرواز بالن و هواپیما بر فراز برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری جشنواره هیجان در راستای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این مجموعه در فصل تابستان خبر داد.

عباس حیدری گفت: برج میلاد تهران در راستای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی خود، فستیوال هیجان را از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ تیرماه برگزار می‌کند. این فستیوال مهیج شامل نمایش‌های آکروباتیک، هنر‌های نمایشی هوایی و هنر‌های هیجانی است که جنبه سرگرمی و تفریح برای بازدیدکنندگان خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه سرگرمی‌های هیجان‌انگیز از پرواز مجازی تا پارکور است، ادامه داد: موضوع اصلی این فستیوال حول محور هیجان است که جوانان، نوجوانان و خانواده‌های تهرانی و همچنین گردشگران سایر شهر‌ها را میزبانی می‌کند. 

به گفته حیدری، هدف ما از برگزاری چنین رویداد‌هایی در مجموعه برج میلاد، پدید آوردن ساعاتی شاد و مفرح برای خانواده‌هاست که بتوانند در ایام تعطیلات تابستان در کنار یکدیگر از تفریحات سالم خانوادگی که مناسب برای گروه‌های سنی مختلف باشد، استفاده کنند.

مدیرعامل برج میلاد تصریح کرد: بازدید از این فستیوال به صورت کاملا رایگان خواهد بود و مخاطبان می‌توانند از ۱۵ تا ۲۵ تیرماه ساعت ۱۸ تا ۲۳ از این فستیوال که جنبه ماجراجویانه دارد، استفاده کنند.

حیدری از پرواز مجازی، پارکور، اسلک‌لاین، حرکات نمایشی، دوچرخه‌سواری، بدلکاری، حرکات نمایشی با موتور، حرکات نمایشی فری‌استایل، آتش‌بازی، استندآپ کمدی، نورافشانی، بالن، بیس‌جامپ، هلی کوپتر‌های رابینسون، پاراموتور و حرکات آکروباتیک هواپیما‌های اسکای لیدر و Vl ۳ به عنوان بخش‌های مختلف فستیوال هیجان نام برد.

مدیرعامل برج میلاد همچنین از برگزاری جشنواره بستنی همزمان با این جشنواره بازی‌های هیجانی خبر داد و گفت: در همین تاریخ برج میلاد میزبان «فستیوال بستنی» نیز هست که معتقدیم این رویداد در کنار فستیوال هیجان مورد استقبال خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. ما در مجموعه برج میلاد سعی کردیم که با برگزاری چنین فستیوالی برای جوانان و نوجوانان امروز که جویای ماجراجویی و هیجان هستند، تجربه منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی ایجاد کنیم؛ تجربه‌ای که در عین حال برای همراهی خانواده‌ها در کنار فرزندانشان نیز امکان‌پذیر است.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی ما این است که با توجه به فصل پایان امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها و با توجه به تجربیات قبلی‌مان، استقبال بی نظیری از سوی مردم داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار