سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری ستاد اجرایی فرمان امام در صنعت نفت

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این مجموعه طی پنج سال آینده در صنعت نفت ۲۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

آقای عارف نوروزی  در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح افزایش استحصال گاز اتان ۹ پالایشگاه مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نخستین قرارداد در قالب الگوی تازه قرارداد‌های نفتی ایران را با وزارت نفت امضا کرد و پروژه را با قیمت و زمان کمتر انجام داد، ضمن اینکه پیمانکاران داخلی زیادی در این زمینه فعال شدند.

او گفت: طرح‌هایی را برای تولید حدود ۱۱ میلیون تن محصولات پتروشیمی طی پنج سال آینده اجرا خواهیم کرد که تاکنون ۴ میلیون تن از آن را اجرا کرده‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: ما در این زمینه محور هستیم و تنها سرمایه‌گذار نیستیم و همواره بیش از ۵۰ درصد سرمایه را از دیگر سرمایه‌گذاران جذب می‌کنیم، همچنین برنامه داریم طی پنج سال آینده تا ۲۰ میلیارد دلار در صنعت نفت سرمایه‌گذاری کنیم.

نوروزی با بیان اینکه اجرای طرح استحصال اتان در منطقه ویژه پارس انجام شده است، گفت: با این ظرفیت، سالانه یک میلیارد دلار صادرات اتان خواهیم داشت، در پتروپالایشگاه جاسک سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیارد دلاری را در حال اجرا داریم و همه منابع سرمایه‌گذاری را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم، همچنین بیش از ۵۱ درصد سهم سرمایه‌گذاری را در اختیار داریم.

او گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با کمک شریکان خود بانی ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در کشور بوده و ۱۳۰ هزار طرح کوچک، متوسط و خانگی را اجرا کرده است که ارزش این طرح‌ها پارسال به ۶۰ هزار میلیارد تومان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
صدها میلیارد بدون حسابرسی و...میزنن به حیب یک صدمش رو میان خرج میکنن میگن عمرانی کار کردیم اینجوری پول چپاول شده هز بیت المال تمیز و حلال نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این ستاد اجرایی برا خودش یه بانک مرکزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این ستاد اجرایی چی چیه که از دولتم بیشتر پول داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۳ تير ۱۴۰۲
۲۰ میلیارد دلار یعنی یک میلیون میلیارد تومان. در ۵ سال، میشه سالیانه ۲۰۰ هزار میلیارد تومان. چرا به داد مسکن نمیرسید؟ این همه پول از کجا؟
۲۰۰ هزار میلیارد یعنی هزینه ی ساخت ۲۰۰ هزار آپارتمان ۱۰۰ متری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ تير ۱۴۰۲
اینها پول از کجا میگیرند مالیات می دهند کی هستند؟ کارمندانشان کی هست.. همه اینها باید حذف شود به قوه مجریه واگذار شود یعنی چی دها نهاد بی درو پیکر.. نمایندگان مردم ایا توان بررسی حساب ها اینها را دارند.. به غیر از چهار نهاد باید بطور کلی از این مملکت جمع شود سپاه هم فقط فعالیت نظام انجام دهد.. قوه مجریه مجلس قوه قضایه ونهاد رهبری تمام.. این نهادها خون وجگر مردم مظلوم ایران را میخورند. اوقاف داشته باشید اوقاف چیه؟ ایا غیر از اینه که به دوستانشون حال بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۲ تير ۱۴۰۲
میشه توضیح بدید این ۲۰میلیارد دلار رو از کجا اوردن ؟؟؟ به فرض که ۲۰میلیارد ارث پدرشون بوده تو صنعت نفتی که کویت و قطر و امارات و عربستان از میادین مشترک تا میتونن استخراج میکنن چطور قراره ورود کنن؟؟؟خدایی فساد رو از حد گذروندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۲ تير ۱۴۰۲
اون نخاله هایی که می گن سرمایه ها کجا مصرف می شه ببینند برای پیشرفت کشور مصرف می شه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ تير ۱۴۰۲
سازمان همیاری زنجان رو دریابید، کارکنان سازمان همیاری زنجان از زیرمجموعه های استانداری زنجان الان ۹ ماهه از آذر ۱۴۰۱ تا کنون ریالی حقوق نگرفتن و زندگی کارکنان از هم پاشیده و به خاک سیاه نشسته اند.یا حسین مظلوم کجایی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
از کجا این همه پول رو میارن؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۸:۵۱ ۱۲ تير ۱۴۰۲
ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفین بنیاد مسکن قرارگاه خاتم بزرگترین اخلالگران اقتصادی جهان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۲ تير ۱۴۰۲
باشه تو راست می گی...همین که این حرفا رو رسانه های دشمن می گن یعنی کارشون درسته به قول یه شهیدی می گفت وقتی توی میدان جنگ طرف خودی رو نتونستید تشخیص بدید ببینید آتیش دشمن کدوم سکته همون خودیه...بی بی سی و اینترآشغال سال هاست تلاش می کنند این سه نهاد زحمتکش و مخلص رو که خلا های کشور رو در شرایط تحریمی پر کردند و می کنند رو بدنام کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
خوب حق ملت رو به اسم اجرایات بالا میکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
چرا روی منابع ملی اسم میگذارید ودر آخر هم معلوم نیست سودش کجا میرود،اگر فقط یارانه های پنهان را نقدا ومساوی به مردم میدادند و همه قیمتها را جهانی میکردند،هیچ فقیری نداشتیم وکسی نیاز به حمایت نداشت،البته درصد کمی از جامعه که مرفه هستند و چندین برابر میانگین و دهها برابر فقیر از یارانه پنهان وحق دیگران استفاده میکنند،از نظر مالی ضرر میکردند ولی کشور جای بهتری برای زندگی آنها هم میشد.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۱۱ ۱۲ تير ۱۴۰۲
در طول سواحل طلایی جنوب و مخصوصا سواحل اقیانوسیمان میتوان شهرهای بزرگ و فراوان پالایشگاهی و پتروشیمی ساخت و ایران را در صنعت پالایش و پتروشیمی در غرب آسیا نمونه ساخت
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۶:۰۹ ۱۲ تير ۱۴۰۲
ساخت دهها پالایشگاه و صدها پتروشیمی در سواحل جنوب از کشورمان ابرقدرت انرژی میسازد
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۶:۰۱ ۱۲ تير ۱۴۰۲
این 20 میلیارد دلار از کجا اومده؟؟؟؟؟
آخرین اخبار