استقبال سرمایه گذاران خارجی از سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از استقبال سرمایه گذاران خارجی از بسته‌های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در نخستین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات این سازمان که با محوریت معرفی بسته‌های پیشنهادی به سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار شد به استقبال گرم سرمایه گذاران خارجی از کشور‌های ترکیه، عراق و اقلیم کردستان، کویت، پاکستان و امارات در نمایشگاه ایران اکسپو از بسته‌های سرمایه گذاری در منطقه ازاد ماکو اشاره کرد و گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا فرصت‌ها و پتانسیل‌های مناطق آزاد در معرض اطلاع و انتخاب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد؛ آن‌ها نیز آگاه شوند، تسهیل‌گری را ببینند و به واسطه آن در مناطق آزاد حضور پیدا کرده و سرمایه‌گذاری کنند.

حسین گروسی اضافه کرد: رویکرد سازمان منطقه آزاد ماکو در سال جدید جذب سرمایه گذاران خارجی است و در این راستا تمامی مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو در حال برطرف شدن است و سرمایه گذاری در این منطقه قطعا برای آنان سودآور خواهد بود.

اولین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات سازمان منطقه آزاد ماکو با محوریت معرفی بسته‌های پیشنهادی به سرمایه گذاران خارجی و داخلی و  با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مشاور و قائم‌مقام دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.

در این جلسه موضوع برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به منظور معرفی ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری آماده شده در منطقه آزاد ماکو و جذب سرمایه گذاران خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن آن مقرر شد فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه گذاری در راستای ایجاد جهش سرمایه گذاری و صادرات از طریق جذب سرمایه گذاران توانمند به منطقه به نحو مطلوبی آماده و در نمایشگاه به مخاطبین معرفی و عرضه شوند.

گفتنی است نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در نیمه دوم تیرماه جاری در شهر مقدس مشهد برگزار می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.