موفقیت فیلمساز گلستانی در جشنواره جهانی فیلم دانشجویی تاثیر

فیلم «چیزی شبیه زندگی» ساخته یاسین رضوانی هنرمند فیلمساز گلستانی، در جشنواره جهانی فیلم دانشجویی تاثیر آمریکا افتخار آفرینی کرد.

فیلم «چیزی شبیه زندگی» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی، هنرمند فیلمساز گلستانی در جشنواره فیلم کوتاه جهانی دانشجویی تاثیر (Student word impact film festival) که در آمریکا برگزار شد، جایزه‌ی ویژه‌ی جشنواره را از آن خود کرد.

یاسن رضوانی در باره این فیلم گفت: فیلم «چیزی شبیه زندگی» در تابستان ۱۴۰۱ در گرگان ساخته شد و درباره دختربچه‌ای است که برای دیدن کودک خردسال همسایه به خانه آن‌ها می‌رود.

رضوانی با اشاره به اینکه در این فیلم مجید عراقی، سیده اُسوه صادقی، رضا پورتراب زاده و کتایون شعبانی نقش آفرینی می‌کنند، افزود: فیلم پس از طی کردن مراحل فنی تا به امروز به جشنواره فیلم سفالو ایتالیا ارسال شده است که به زودی نتایج این رویداد اعلام می‌شود.

وی افزود: همچنین در آخرین تجربه حضور، این فیلم در جشنواره فیلم کوتاه جهانی دانشجویی تاثیر در آمریکا موفق به کسب جایزه ویژه جشنواره شد.

یاسین رضوانی پیش از این با آثاری، چون فیلم کوتاه در آن خانه چراغی روشن است، ظهر جمعه و پابوس آقا موفق به کسب عناوین و افتخارات متعددی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار