دستگیری سارقان سابقه دار در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقان سابقه دار و اعتراف آنان به ۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ ناکینی فرمانده انتظامی شهرستان سمنانگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خرد در سمنان، ۵ نفر سارق سابقه دار به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر شدند و در بازجویی‌های فنی پلیس به ۸ فقره انواع سرقت از قبیل منزل، مغازه، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه اعتراف کردند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یک سارق دیگر به جرم ارتکاب به ۱۰ فقره سرقت خودرو، داخل خودرو و اماکن خصوصی گفت: این سارق فراری با اجرای طرح امنیت محله محور و در پی نارضایتی اهالی محل از این متهم دستگیر شد.

وی اضافه کرد: فرد دستگیر شده دارای ۲ حکم جلب از اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سمنان بود.

سرهنگ محمد صدفی فرمانده انتظامی شهرستان آرادان هم از توقیف خودروی سرقتی ۲۰۷ و کشف تعدادی وسایل منزل مسروقه در داخل آن خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت منزل در شهرستان سرخه و فرار متهم با یک دستگاه خودرو سرقتی پژو ۲۰۷ به سمت شهرستان آرادان، این مسیر تحت کنترل ویژه قرار گرفت و هنگامی که خودرو در کنار جاده در گل فرو رفت، سارق با استفاده از تاریکی شب متواری شد.
فرمانده انتظامی آرادان از کشف تعدادی وسایل منزل سرقت شده در داخل خودرو خبر داد و گفت: با هماهنگی قضایی وسایل سرقتی تحویل مالباخته شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.