مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

ایجاد ۲ هزار شغل خانگی برای مددجویان ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۲۹ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و در نظر داریم ۲ هزار شغل خانگی برای مددجویان ایجاد شود.

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: برای ایجاد هر یک از این شغل‌های خانگی ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض نیاز است تا بخشی از مشکلات مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار حال شود.

وی ادامه داد: برای اشتغال مددجویان در نظر داریم بازارچه محلی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان در مناطق مختلف استان دایر کنیم.

طاهری بیان کرد:یکی از چالش‌های مجریان طرح‌های دامداری و دامپروری در استان طی سال‌های گذشته کمبود نهاده‌های دامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام طی سال‌های گذشته با چالش خشکسالی مواجه بوده است، افزود: پنج هزار طرح دامداری و دامپروری مددجویان ایلامی در حال حاضر نیازمند نهاده دامی هستند.

طاهری اضافه کرد: یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان استان ایلام نیز به تعمیرات نیاز دارند که سرانه تعمیر هر یک از این واحد‌های مسکونی ۱۵ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کمیته امداد استان ایلام ساخت ۶۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان است که این مهم نیز نیازمند مساعدت‌های مالی است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: خانوار‌های مددجوی کمیته امداد استان نیازمند ۲ هزار قلم کالا و لوازم خانگی ضروری هستند که در تلاش هستیم این مشکل نیز حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.