دولت به دنبال رفع مشکلات و موانع تولید است

استاندار خوزستان گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات و موانع تولید است بنابراین مسئولان ارشد استان و مدیران در این راستا نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

استاندار خوزستان گفت: دغدغه مقام معظم رهبری و دولت درخوزستان مسائل اقتصادی است و ما به عنوان سرباز باید دنبال کننده قدرت نرم نظام در حوزه اقتصاد باشیم تا بتوانیم با همفکری وهم اندیشی به مدل‌هایی برای رشد و توسعه استان دست یابیم و تمام ظرفیت‌ها را برای دور کردن استان از تفکرات سنتی که وضعیت استان را به بن بست می‌کشاندند، به کار ببندیم.

حسینی محراب می گوید: بسیاری از صنایع ما، صنایعی است که محیط زیست کشور‌های مختلف آن‌ها را کنار زده اند و اجازه تولید ندارند، اما در کشور ما دارای خط تولید می‌شوند؛ این صنایع قدرت رقابت پذیری و بازار را ندارند.

او گفت: باید به سمت صنایعی بریم که اشتغال و درآمدزایی برای مردم به ارمغان بیاورند، ایجاد صنایع تبدیلی، پایین دستی و دور شدن از خام فروشی می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که صنایع ما توانایی پاسخگویی به نیاز‌های مردم را پیدا کنند.

استاندار خوزستان گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات و موانع تولید است بنابراین مسئولان ارشد استان و مدیران در این راستا نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

حسینی محراب می گوید: بیش از هر چیزی نیازمند نرم افزاره اصلی برای جهش تولید، صنعت و سرمایه گذاری در استان هستیم؛ ۵ گام را پیش از دعوت سرمایه گذاران خارجی باید در استان بپیماییم؛ نخست دعوت از سرمایه گذاران درون استان سپس خوزستانی‌هایی که تاکنون در استان سرمایه گذاری نکردند پس از آن دعوت از سرمایه گذاران کشور به همراه خوزستانی‌های خارج از کشور و بعد سرمایه گذاران خارجی باید مدنظر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.