تجلیل از مدیران برتر در راستای اجرای فعالیت‌های حوزه ارتقاء سلامت نظام اداری

سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری از مدیران برتر استان در راستای اجرای فعالیت‌های حوزه ارتقاء سلامت نظام اداری تقدیر کرد.

بازرس کل چهارمحال وبختیاری در جلسه معارف در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و در آیین تجلیل از مدیران برتر استان با تشکر از خدمت خالصانه و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای فعالیت‌های حوزه ارتقاء سلامت نظام اداری که زمینه ریل گذاری درحوزه قضایی و دستگاه نظارتی و سازمان وابسته به قوه قضاییه را ایجاد کرده، گفت: این ریل گذاری برای ارتقا سلامت نظام اداری بوده است.

علی احمدی افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی رسالت اصلی است که اعتماد مردم به مدیران را افزایش می‌دهد و در اصل ۱۵۶ قانون اساسی به وظیفه قوه قضاییه در باب پیشگیری از وقوع جرم تاکید شده است.

وی گفت: از دستگاهی که امروز به نمایندگی از مدیران محترم تجلیل می‌شود چهار شاخص عمده برای ارزیابی آنان صورت گرفته است که جهت گیری فعالیت‌های دستگاه‌ها در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری از مهمترین این شاخص‌ها می‌باشد که این مجموعه در اجرای این فرامین خوش درخشیده است.

احمدی عمل به تکالیف قانونی و انجام شرح وظایف و ماموریت‌های سازمانی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی این موضوع عنوان کرد و در ادامه احترام به حاکمیت قانون و رعایت حقوق سازمان و جامعه هدف را از دیگر موارد شاخص ارزیابی بیان کرد.

بازرس کل استان چهارمین شاخص این ارزیابی را همراهی در حوزه پیشگیری و مقابله با فساد و تلاش مجموعه برای ارتقای سلامت نظام اداری عنوان نمود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برای اجرای طرح میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه گفت: با برگزاری میز خدمت و برقرارری ارتباط چهره به چهره مدیران با مردم نارضایتی مردم از مدیران کاهش یافته و این امر باعث شده شکایات مردمی نیز کاهش پیدا کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.