هرگونه تراکنش از ساعت ۱۲ شب تا ۴ صبح در نانوایی‌ها باطل است

مدیرکل سامانه نانیو استان آذربایجان شرقی در جمع متصدیان در نانوایی‌ها در ملکان گفت:اگر نانوایی اقدام به تراکنش شبانه کند، سهمیه وی کسر خواهدشد.

بدلی  گفت:ساعت کارشروع و پایان روزانه کاری نانواییها در کارگروه آرد ونان هرشهرستان تعیین می‌شود ونانوایی‌ها موظف به رعایت آن هستند.

وی از افزایش ۱۰ درصدی کمک هزینه به نانوایی‌ها خبرداد،گفت:قبلا این میزان کمک هزینه ۳۰ درصد بوده واکنون به ۴۰ درصد رسیده است که این کمک هزینه فقط برای فروش نان معمولی است وشامل نان‌هایی که افزودنی دارد، مثل کنجد، ایلون وغیره نمی‌شود.

مدیرکل سامانه نان و همچنین از نصب دستگاه سیمی وتلفنی به نانوایی‌های ملکان تا ۲۰ روز آینده خبرداد وافزود:گا‌ها به علت پاره‌ای از مشکلات اینترنت نانوایی‌ها قطع می‌شود ودر سامانه ثبت اختلال ایجاد می‌شود که راه اندازی سامانه سیمی وتلفنی در این راستاست وبصورت پشتیبان عمل خواهد کرد.

بدلی فروش نامتعارف نان را موجب کسر آرد عنوان کرد وگفت: هر نانوایی طبق سهیمه اختصاصی اقدام به پخت نان می‌کند ومجاز نیست که برای یک کارت بیش از حد تعریف شده نان تحویل نماید.

وی همچنین هرگونه پخت نان نذری در ایام خاص مثل ماه محرم وغیره را منوط به اخذ مجوز از فرمانداری‌ها کرد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی ملکان نیز تعداد نانوایی‌های که سهمیه دولتی می‌گیرند را ۲۱۰ نانوایی اعلام کرد افزود:بطور متوسط هرماه ۱۱۱۱ کیسه آرد سهمیه این شهرستان است.

سائلی گفت:در ماه‌های مختلف برحسب نیاز متغیر است.

برچسب ها: نانوایی ، کارت خوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۸ تير ۱۴۰۲
برای همین سنگکی سرکوچه ما از خیلی زود شروع به پخت نان می کند و نقدی دریافت می کند البته من سنگک را در خانه وزن کردم دیدم 480 گرمی حدود 380 گرم است (البته تعجب کردم که نگفته خودش نان را خمیرتر تحویل داد) یعنی حدود 100 گرم کمتر از نوشته روی برگ نانوایی و اگر برشته تر باشد شاید 150 گرم کمتر . یعنی مقداری که زودتر پخت می کند دزدی از نان مردم هست. به صورت شفاف 100 الی 150 گرم نان را کوچکتر می پزد تا تعداد نان ها بیشتر باشد و در کل مقدار آرد پخت روز دقیقا برابر با سهمیه باشد.