نظارت برنانوایی های کرمان ناکافی است

معاونان اقتصادی و سیاسی اجتماعی استاندار، عملکرد فرمانداران شهرستان‌ها در زمینه پایش و رصد نانوایی‌ها را ناکافی دانستند.

در نشست امروز ستاد تنظیم بازارکرمان، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: با اتمام کار نصب کارتخوان‌های نانوایی‌های سراسر استان، بازرسی‌های میدانی و گزارشگیری از کارتخوان‌ها نیز از ۲۷ مرداد تشدید شده است.

سنجری ضمن گلایه از اتحادیه نانوایی‌ها در سراسر استان بواسطه نظارت نامطلوب در این زمینه افزود : با ارسال گزارش‌های روزانه، رصد و پایش عملکرد نانوایی‌ها بطور منظم انجام می‌شود و می‌طلبد اتحادیه نانوایی‌ها نیز در این زمینه همکاری بهتری داشته باشد.

همچنین آقایان محرابی و جلالی معاونان اقتصادی و سیاسی اجتماعی استاندار، عملکرد فرمانداران شهرستان‌ها در زمینه پایش و رصد نانوایی‌ها را ناکافی دانستند.

جلالی معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت:هزینه‌های هنگفتی صرف این طرح شده و نباید رصد و پایش در این مرحله، رها شود ثمرات نصب کارتخوان‌ها اکنون قابل لمس است البته به شرطی که فرمانداران و اتحادیه ها همکاری مطلوبیداشته باشند.


ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: مشاهدات و ردیابی‌ها نشان می‌دهد برخی نانوایی‌ها بالاتر از سهمیه آرد روزانه پخت نان و تراکنش انجام داده اند و این احتمال می‌رود برخی افراد، در این زمینه مرتکب تخلفاتی شده باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.