صدور ۳۹۰ فقره پروانه اشتغال به‌کار مهندسی در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از صدور، تمدید و ارتقای ۳۹۰ فقره پروانه اشتغال به‌کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی در استان خبر داد.

محمد انصاری مقدم  اظهار داشت: ۳۹۰ فقره پروانه اشتغال به‌کار مهندسی، کاردانی، معمار تجربی، سازندگان مسکن و ساختمان و دفاتر طراحی در سه ماهه نخست  امسال  با هدف اعتبار بخشی به جامعه مهندسی و رونق تولید مسکن در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل، از طریق سامانه سپامک صادر و تمدید شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۶۴ نفر عضو پروانه دار در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری و ترافیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول فعالیت هستند و پروانه اشتغال به کار مهندسی شاخص بسیار خوبی برای ادامه کار مهندسان با تجربه و ورود به حرفه برای مهندسان جوان استان است.

وی بیان کرد: پروانه اشتغال اشخاص حقیقی در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و ترافیک در صلاحیت‌های نظارت، طراحی یا محاسبه و اجرا صادر می‌شود.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برگزاری ۳۳ دوره آموزشی و سمینار برای تمدید و ارتقای پایه مهندسان استان، برگزاری یک نوبت آزمون ورود به حرفه، باردید گروه نظارت عالیه از پروژه‌های سطح شهر، بازدید دوره‌ای از آزمایشگاهها، حضور نماینده این اداره در میز خدمت جهت پاسخگویی به متقاضیان، بازدید از ساختمان‌های بلند مرتبه به همراه اعضای کارگروه و بازدید از گود‌های رها شده در سطح شهر زاهدان به همراه نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط را از جمله مهمترین اقدامات اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان این اداره‌کل در سال‌جاری عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
استعلام شغل دولتی مهندسان از سازمان امور استخدامی کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
استعلام سوابق بازنشستگی مهندسان توسط سپامک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
هنگام صدور و تمدید پروانه اشتغال سازندگان مسکن و ساختمان (شرکت های مجری حقوقی ) و دفاتر طراحی باید اسامی مهندسان عضو شرکت ها و دفاتر طراحی از سازمان بیمه تامین اجتماعی و سامانه پاکنا استعلام شود تا مهندسان ، شاغل در ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی نباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۶ تير ۱۴۰۲
استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی مهندسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
استعلام مشخصات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت های مجری حقوقی و شرکت های خدمات آزمایشگاهی و شرکت های نظارت حقوقی از اداره ثبت شرکت ها