کشف ۱۹۰ اصله چوب‌آلات جنگلی قاچاق در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۱۹۰ اصله چوب‌آلات جنگلی قاچاق در این استان خبر داد.

محمود قلی‌زاده گفت: یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان وانت حامل چوب‌آلات جنگلی با اقدام به‌موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان کوثر و اردبیل با همکاری عوامل انتظامی استان اردبیل توقیف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل می گوید: در این رابطه ۲ متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

او با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

قلی زاده با هشدار به کسانی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی می‌کنند ، می گوید: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان با گشت و کنترل شبانه‌روزی در جاده‌ها و عرصه‌های ملی بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد قاطع خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.