کشف چهار تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف چهار تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت در این استان خبر داد.

محمود قلی‌زاده گفت: با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت و همکاری نیروی انتظامی یک دستگاه کامیون حامل چهار تن چوب‌آلات قاچاق جنگلی در جاده اردبیل - مغان توقیف و محموله به اداره کل انتقال داده شد.

مدیرکل  منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل می گوید: در این رابطه یک متخلف دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شد.

او با هشدار به کسانی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی می‌کنند ، گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان با گشت و کنترل شبانه‌روزی در جاده‌های استان و عرصه‌های ملی بدون هیچ اغماضی با متخلفان بر خورد قاطع خواهند کرد.

قلی زاده می گوید: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

قلی‌زاده از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.