دانشگاه سمنان جزو ۵۰ مرکز علمی برتر کشور در رتبه‌بندی جهانی تایمز قرار گرفت

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: نام این دانشگاه در فهرست رتبه‌بندی «موسسه آموزش عالی تایمز۲۰۲۳» در بین دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت بهداشت و درمان، جزو ۵۰ دانشگاه برتر قرار گرفت.

احسانی گفت: دانشگاه سمنان بر اساس رتبه‌بندی ۲۰۲۳ «موسسه آموزش عالی تایمز» در بین موسسه‌های برتر آسیایی برای چندمین سال پیاپی دارای جایگاه شد.

وی گفت : در ویرایش ۲۰۲۳ نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی «موسسۀ آموزش عالی تایمز» در مجموع نام ۹۲۸ موسسه از ۳۶ کشور آسیایی و ۶۵ موسسه‌ ایرانی در فهرست پایانی صاحب رتبه شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان افزود :بر این اساس دانشگاه سمنان در ویرایش ۲۰۲۳ رتبه ۵۰۰ - ۴۰۱ آسیایی را به خود اختصاص داد .

وی با اشاره به افزایش موسسه‌های ایرانی در ویرایش ۲۰۲۳ این نظام رتبه بندی، اظهار داشت: با توجه به افزایش موسسه های ایرانی این رتبه بندی، دانشگاه سمنان توانست در بین دانشگاه های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت ودرمان رتبه ملی ۵۰ را به دست آورد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نماینده دانشجویان دانشگاه سمنان
۱۴:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
به نام او برای او و به یاد او ما جمعی از دانشجویان دانشگاه سمنان درخواست داریم از رسانه ملی به عنوان صدای مردم ایران زمین در نشر این مطلب مخترع ما را یاری کند و از نشر آن خودداری نکند.
در دانشگاه سمنان نسب به سال 1398 و قبل از کرونا ،با بازگشایی مجدد مشکلات بسیار زیادی به وجود آمده است و از نظر صنفی و رفاهی مسئولان دانشگاه پاسخگو نیستند.اگر بخواهیم چند مشکل را نام ببریم از چندین مشکل میتوانیم به کمبود سرویس دهی و ساعات آن نسبت به سال 1398،کمبود حجم غذا و کیفیت نامطلوب آن به حدی که قابل خوردن نباشد ،کمبود ظرفیت خوابگاه ها و هل دادن دانشجو که درآمدی ندارد به سمت اجاره مسکن،کمبود ایستگاه دانشجویی دانشگاه سمنان نسبت به دانشگاه آزاد و یا ایستگاه های قبل از کرونا دانشگاه سمنان و بسیاری از مسائل دیگر که قابل بیان نیست است که همگی موجب ناراضیتی دانشجویان،وارد شدن فشار اقتصادی به آن ها و افزایش فقر و فحشا بین دانشجویان همچنین پایین آمدن راندمان تحصیلی دانشجویان شده است. لذا خواهشمندیم و درخواست داریم از شما در صورت لزوم با بیان مشکلات ما در میان مسئولان استانی همچنین با مسئولان دانشگاه که گوششان بدهکار نیست تا شروع مجدد ترم تحصیلی در مهرماه 1402 فکری به حال سرویس ایاب و ذهاب با نظر به افزایش ساعت سرویس دهی،تعداد دفعه سرویس دهی و نقاط سرویس دهی،همچنین افزایش مدت خوابگاه ها به خصوص به دختران و بهبود کیفیت غذا شوید.و من الله توفیق
آخرین اخبار