یورش پلیس اسپانیا به مردم معترض

رسانه‌ها اعلام کردند درپی اعتراض و اعتصاب چند اتحادیه کارگری و مسدود شدن یک بزرگراه پلس اسپانیا با مردم درگیر شد.

درگیری بین پلیس اسپانیا و کارگران اعتصابی فلز در نزدیکی فرودگاه ویگو (VGO) در جریان اعتراض آن‌ها در روز پنجشنبه رخ داد.

براساس گزارش راپتلی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد درگیری بین پلیس و معترضان رخ داده است و معترضان بزرگراه‌ها را مسدود کرده و علیه شرایط بد کاری اعتصاب کردند. معترضان خیابان دو پینادور را مسدود کردند و باعث اختلال در رفت و آمد در منطقه اطراف به سمت فرودگاه شدند.

بر اساس گزارش رسانه ها، اتحادیه‌های کارگری UGT، CCOO و CIG اعتصاب و اعتراض را برای بهبود شرایط کاری سازماندهی کردند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. این اعتراض بخشی از یک اعتصاب بزرگتر است که از ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در منطقه ادامه دارد.

یکی از رسانه‌های غربی دیگر به اسم «GardaWorld» نیز گزارش داد: احتمال تجمعات بیشتر در سایر مناطق منطقه در روز‌های آینده وجود دارد. مقامات پلیس ضد شورش را در منطقه مستقر کرده اند و مسیر اعتراضات را مسدود کردند. احتمالاً در ساعات آتی تدابیر امنیتی بیشتر خواهد شد. برخی درگیری‌ها میان پلیس و معترضان گزارش شده است. اختلالات حمل و نقل احتمالاً در منطقه مذکور ادامه خواهد داشت. درگیری بیشتر بین معترضان و مجریان قانون محتمل است.

این رسانه در ادامه در پیامی به مردم اسپانیا هشدار داده و نوشت: از تظاهرات به عنوان یک اقدام معمول امنیتی و برای کاهش تأثیر هر گونه اعتراض خودداری کنید. به دستورات سرویس های امنیتی توجه کنید و با بروز اولین نشانه از درگیری منطقه را ترک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار