دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سمنان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف بیش از ۸ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۶ نفر مواد فروش خبر داد.

سرهنگ سید امیر حسین موسوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در یکی از خانه باغ‌های روستا‌های توابع شاهرود اقدام به نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر می‌نمایند. بررسی صحت و سقم خبر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پلیس افراد مورد نظر را شناسایی و برای مدتی به صورت نامحسوس تحت نظر قرار می‌دهد و سرانجام فعالیت آن‌ها در خصوص توزیع مواد مخدر برای پلیس مسجل می‌شود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در فرصت مناسب به باغ متهمان ورود پیدا کرده و در عملیاتی منسجم و دقیق هر ۵ نفر را دستگیر می‌کنند و در بازرسی باغ ۷ کیلو و ۸۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف می‌شود.

موسوی در ادامه به عملیات دیگر پلیس اشاره کرد و گفت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و به دنبال گسترش چتر اطلاعاتی پلیس و رصد خرده فروشان سابقه دار، اطلاعاتی مبنی بر انتقال مقداری مواد مخدر از شاهرود به سمنان توسط یکی از خرده فروشان به دست آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: ماموران سوژه مورد نظر را از مبدا تحت تعقیب قرار می‌دهند و در فرصت مناسب در محور دامغان - سمنان به وی هشدار توقف می‌دهند، اما راننده توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کند که با تلاش ماموران و مهارت آن‌ها خودروی سمند متهم در محاصره خودرو‌های پلیس قرار می‌گیرد و دستگیر می‌شود

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهم یک کیلو تریاک کشف شد، گفت: ۶ متهم این پرونده‌ها پس انجام اقدامات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.