درخشش سیستان و بلوچستان در جشنواره ملی کارفرمایان سلامت محور

سیستان و بلوچستان در بین برترین ها، در سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان قرار گرفت.

   سلامی  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در آیین سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان که با حضور مقام عالی وزارت متبوع و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در شرکت سایپا دیزل برگزار شد، خانه بهداشت کارگری شرکت صنایع سیمان خاش، «خانه بهداشت کارگری» برتر کشور شد.

 سلامی گفت: وی افزود: شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان سیستان و بلوچستان نیز توانست در جمع برترین‌های کشور قرار گیرد. هم‌چنین در بخش کارفرمایان سلامت محور، آقایان اسد اسلامی از موسسه جهاد نصر قرارگاه خاتم الانبیا و محمد خدابخشی از کارخانه آرد کنگان شایسته تقدیر شناخته شدند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تبریک کسب این دو عنوان مهم ملی به جامعه کار و تولید استان، اظهار داشت: دستیابی به این عناوین در تقویت رویکرد برنامه‌های اداره کل متبوع و دستگاه‌های همکار در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی اجتماعی جامعه هدف تاثیرگذار است.

وی افزود: در استان در حال حاضر، ۵۳ خانه بهداشت کارگری و ۳۳ ایستگاه بهگر در واحد‌های تولیدی به کارگران در راستای وظایف و مسئولیت‌های محوله خدمات ارائه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار