پنج هزار و ۲۰۰ سرباز ارتش در کرمانشاه دوره‌های مهارت‌آموزی را با موفقیت گذراندند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان وظیفه مشغول خدمت در یگان‌های ارتش در استان کرمانشاه موفق به اخذ گواهینامه مهارتی شدند.

امیر سرتیپ دوم کیخسرو حسینی معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش روز چهارشنبه در نشست قرارگاه مهارت آموزی یگان‌های ارتش در استان کرمانشاه، گفت: کارکنان وظیفه بخش عظیمی از نیروی انسانی ارتش را تشکیل داده که با توجه به ظرفیت‌های که وجود دارد یک کار خوب با هدف اشتغال کارکنان وظیفه بعد از خدمت ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: قرارگاه مهارت آموزی ارتش در استان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۱ بیش از پنج هزار نفر از کارکنان وظیفه را آموزش داده و برای آن‌ها گواهینامه از طرف سازمان ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی و اداره ارشاد صادر شده است.

پنج هزار و ۲۰۰ سرباز ارتش در کرمانشاه دوره‌های مهارت‌آموزی را با موفقیت گذراندند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش بیان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای کارکنان وظیفه حین انجام خدمت سربازی یکی از این برنامه‌های مهم قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش است که در پنجمین سال از اجرای آن بر گسترش در سطح همه پرسنل وظیفه تاکید داریم.

حسینی گفت: هدف از ایجاد کارگاه‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه انجام کار و یادگیری مهارت در محیط واقعی و رفع نگرانی‌های این افراد پس از اتمام دوران مقدس سربازی است.

برچسب ها: مهارت آموزی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار