تصادف ۲ دستگاه خودرو در زنجان ۶ مصدوم بر جا گذاشت

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واژگونی ۲ دستگاه خودرو در کیلومتر ۸۰ اتوبان زنجان به تبریز ۶ نفر مصدوم برجا گذاشت که برای درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

داریوش تقی لو رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به واژگونی  ۲ دستگاه خودرو در کیلومتر ۸۰ اتوبان زنجان به تبریز  گفت: در این حادثه که ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز رخ داد، ۲ دستگاه خودروی تندر ۹۰ و پژو پارس با یکدیگر برخورد کردند که بلافاصله سه کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدمان حادثه را به بیماستان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر اورژانس استان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد و در انجام ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود، گفت: اورژانس استان ۴۸۰ نیروی انسانی دارد که در تمامی پایگاه‌های استان اعم از جاده‌ای و شهری در حال خدمت رسانی هستند.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.