اروند میزبان مسابقات چهارجانبه بین المللی

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت : به زودی مسابقات چهارجانبه تیم هایی از این منطقه و استان بصره برگزار می شود.

پیمان ادیبی مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند در نشست هماهنگی با رؤسای ادارات ورزش و هیئات فوتبال شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر گفت: به زودی مسابقات چهار جانبه بین المللی با نام جام شهیدان سلیمانی و المهندس با مشارکت تیم هایی از این منطقه و استان بصره در کشور عراق برگزار می شود.

به گفته او این برنامه فرهنگی ورزشی با توجه به علاقه جوانان اروندنشین و استان بصره عراق به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت : در این مسابقات قرار است تیم الشباب العراقیه از استان بصره و تیم های منتخب از شهرهای آبادان ، خرمشهر و مینوشهر با هم به رقابت بپردازند.

آقای ادیبی گفت : این رقابت‌ها از روز جمعه دوم لغایت یکشنبه چهارم تیرماه با شرکت چهار تیم در رده زیر ۲۱ سال برگزار خواهد شد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت : افتتاحیه این رقابت ها در ورزشگاه پیروز آبادان و مراسم اختتامیه در مجموعه ورزشی نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌‌شود.

 پیشتر در دیداری که میان زارعی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جناب عابدی، سرکنسول ایران در بصره صورت گرفته بود  بر توسعه دیپلماسی ورزشی میان ۲ منطقه مجاور در دو کشور ایران و عراق و افزایش مراودات فرهنگی ،ورزشی میان آن ها تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.