استاندار سمنان:

دستگاه‌های اجرایی موظف به تامین نیروی ستاد انتخابات سمنان هستند

هاشمی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که نیروی انسانی مورد نیاز ستاد انتخابات استان را در صورت نیاز تامین کنند و در اختیار فرمانداری‌ها قرار دهند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان درباره الزامات برگزاری انتخابات بیان کرد: انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است لذا ما موظف به تأمین سلامت و امنیت آن هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا نیرو‌های انسانی مورد نیاز ستاد‌های انتخابات در استانداری و فرمانداری‌ها را در اختیار قرار دهند، افزود: باید تلاش کرد تا انتخابات به بهترین شیوه برگزار شود.

استاندار سمنان به فرمانداران و مسئولان ستاد انتخابات شهرستان‌های استان تاکید کرد: تعامل اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس و خبرگان امسال ، بسیار اهمیت دارد.

هاشمی همچنین ضمن بیان اینکه ستاد انتخابات در محیطی مجزا تشکیل شود، گفت: ابتدا باید تلاش کرد که کارشناسان مربوطه در ستاد مستقر شوند در ثانی باید یک کارشناس مسلط به قانون انتخابات نیز برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات معرفی شود.

وی همچنین بر رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات در استان سمنان تاکید کرد و ابراز داشت: این بی‌طرفی موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.