۲ فیلم هنرمندان گنابادی به یک جشنواره بین المللی در آمریکا راه یافت

رئیس انجمن سینمای جوانان گناباد گفت: فیلم‌های کوتاه "زنده باد" به کارگردانی اعظم شاهدوست نوغابی و "سیم مفتولی" به کارگردانی بهجت داوودی هنرمندان فیلمساز این شهرستان به جشنواره بین المللی SWIFF آمریکا راه یافت.

علی اکبر اسماعیلی رئیس انجمن سینمای جوانان گناباد گفت: جشنواره دانشجویی SWIFF در ۱۸ تا ۲۵ ژوئن برابر با (۲۸ خرداد تا چهارم تیرماه) برگزار می‌شود.

او افزود: ۱۳ هزار فیلم از نقاط مختلف جهان متقاضی حضور در این رویداد هنری بین المللی بودند که از این میان فیلم‌های هنرمندان گنابادی به جشنواره یاد شده راه یافتند.

رییس انجمن سینمای جوانان گناباد ادامه داد: فیلم کوتاه زنده باد فروردین ماه امسال هم به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه روسیه راه یافته بود.

اسماعیلی بیان کرد: نویسنده و کارگردانی فیلم زنده باد را به ترتیب محمد برادران و اعظم شاهدوست نوقابی و تصویربرداری را بهزاد برادران بر عهده دارند و محمد افشاری، رها ایوب زاده و ناهید نخعی ایفاگر نقش‌های این فیلم هستند.

او تصریح کرد: فیلم کوتاه " زنده باد" روایتگر مردی است که برای گذران زندگی، در حال جمع آوری زباله‌های بازیافتی از کنار خیابان‌ها و معابر است که در بین زباله‌های اطراف زندان شهر یک طناب دار پیدا می‌کند و وارد چالش می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان گناباد تاکید کرد: فیلم سیم مفتولی به نویسندگی و کارگردانی بهجت داوودی نیز نامزد دریافت جایزه از جشنواره دانشجویی SWIFF ایالات متحده آمریکا شد.

اسماعیلی اظهار کرد: "سیم مفتولی" داستان دختری است که خاطراتش را در کوچه و خیابان مرور می‌کند و سعی دارد معنای زندگی اش را بفهمد.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار