اجرای سرودهای انقلابی در مدارس استان اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هزار و ۱۰۰ گروه دانش آموزی به اجرای سرود‌های انقلابی در مدارس استان اصفهان پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان  اصفهان در شورای آموزش و پرورش استان گفت: این گروه‌های دانش آموزی در طول سال تحصیلی گذشته در قالب موضوع‌های انقلابی و مذهبی سرود در محیط مدرسه اجرا کردند.


مهدی نم نبات، هدف از برگزاری اردو‌های دانش آموزی را درس زندگی به دانش آموزان، فعالیت تربیتی سازمان یافته علمی و فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی دانش آموزان بیان کرد و افزود: اردو بهترین راهکار برای فعالیت‌های تربیتی آموزش خارج از مدرسه است.


اوگفت: به تازگی ۴۴۰ دانش آموز زائر اولی در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: همچنین پیش بینی شده بود ۳۵ هزار دانش آموز در سال تحصیلی گذشته به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام شوند در حالیکه ۴۰هزار دانش آموز به این اردو‌های علمی با محوریت آشنایی با توانمندی‌های نخبگان در حوزه علم و صنعت اعزام شدند.


مهدی نم نبات استقبال دانش‌آموزان از اردو‌های دانش آموزی را چشمگیر و ۴۰ درصد بیشتر از سال تحصیلی قبل دانست و گفت: حضور دانش آموزان دختر در این اردو‌های بیشتر از پسران بوده است.


او همچنین خواستار ساماندهی وضعیت اردوگاه‌های دانش آموزی در شهرستان‌ها از جمله شهید بهشتی اصفهان، نجف آباد، تیراندازی و کرون، فریدن، کاشان، زرین سهر، نائینو خور و بیابانک با تخصیصی بودجه لازم شد.


مهدی نم نبات افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۱، ۳۵۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در قالب ۳۵ درصد از جمعیت دانش آموزی استان در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند.


او گفت: تابستان امسال هم کلاس‌های اوقات فراغت در قالب هفت برنامه ارودی پیاده دوی، ضیافت همگانی، زیارت همگانی، اردو‌های خانوادگی ونقاشی همگانی و در محرم دسته جات عزاداری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.