مدیرکل فرهنگی و هنری، وزارت آموزش‌ و پرورش مطرح کرد؛

رشد ۶۰ درصدی شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش از رشد ۶۰ درصدی شرکت کنندگان در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان از امروز در اردوگاه شهید باهنر خبر داد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش از  رشد ۶۰ درصدی شرکت کنندگان  در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان از امروز در اردوگاه شهید باهنر خبر داد.

رشد ۶۰ درصدی شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزانبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش از آغاز جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور، خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره در ۵ گرایش و رشته آفرینش‌های ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، هنر‌های آوایی، فیلم و هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی تجسمی برگزار می‌شود و حدود ۱۰ میلیون و ۸۳ هزار نفر رشته در مسابقات فرهنگی هنری شرکت کرده‌اند , بیش از دو هزار نفر از برگزیدگان دختر و پسر به مرحله نهایی رقابت‌ها راه پیدا کرده‎اند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان در ۴ سطح مدرسه، شهرستان، منطقه، استان و کشور و در بیش از ۶۰ رشته و گرایش به رقابت باهم  می‌پردازند، این دوره از مسابقات برای پسران از امروز ۲۲ مرداد آغاز شده است و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد و دختران از ۲۸ مرداد با هم مسابقه می‌دهند  و مسابقات تا ۳۱ مرداد ادامه دارند.


بیشتر بخوانید: برگزاری جشنواره دانش آموزی «رسانش» / آموزش مهارت‌های فضای مجازی


افتتاح نمایشگاه دستی تجسمی از ۲۳ مرداد

مدیرکل فرهنگی، هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی گفت: در این دوره از مسابقات کلاس‌های ویژه‌ای برای دانش‌آموزان در نظر گرفته‌ایم، گفت: یکی از کار‌های جانبی، افتتاح نمایشگاه در حوزه دستی تجسمی است که ۲۳ مرداد در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

رمضانی در ادامه با اشاره به برنامه جانبی جشنواره، بیان کرد: سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان، برنامه‌ای را برای دانش‌آموزان در نظر گرفتیم که تمام اجرای آن به دانش‌آموزان واگذار شده است و همچنین برگزاری جُنگ شبانه و برنامه‌های متنوع دیگر نیز برای آنان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به هم‌خوانی مسابقات با ساحت تربیت هنری و زیباشناختی سند تحول بنیادین گفت: این ساحت یکی از ساحت‌های مورد استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان است، به‌طوری‌که در سال گذشته ۶ میلیون و ۱۴۷ هزار نفر رشته در این مسابقات شرکت کردند و امسال رشد ۶۰ درصدی مشارکت دانش‌آموزان را داشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار