رفع افت ولتاژ و نوسان در منطقه دهستان دژگاه فراشبند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از احداث شبکه دو مداره ۲۰ کیلو ولت کورده-دژگاه، به طول ۱۶ کیلومتر و رفع افت ولتاژ و نوسان در منطقه دهستان دژگاه از توابع شهرستان فراشبند خبر داد.

حمیدرضا کریمی فرد، تامین برق مطمئن و پایدار را از اولویت‌های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان کرد و گفت: در راستای رفع مشکل افت ولتاژ برق مشترکان در منطقه دهستان دژگاه (از توابع شهرستان فراشبند) پیگیری ویژه‌ای صورت گرفت که خوشبختانه این تلاش‌ها به ثمر رسید.

او گفت: شبکه دو مداره ۲۰ کیلو ولت کورده-دژگاه، به طول ۱۶ کیلومتر از ایستگاه کورده KV ۲۰/۱۳۲ با احداث ۱۱۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی، حدود ۸ کیلومتر جاده سازی در منطقه کوهستانی و صعب العبور و فعالیت ۴۰ نفر نیروی اجرایی به صورت شبانه روزی از ۱۵/۰۱/۱۴۰۲ لغایت ۲۳/۰۳/۱۴۰۲ صورت پذیرفت.

این مقام مسئول گفت: طی سالیان گذشته شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با نصب سه دستگاه اتوترانس و اتوبوستر، خازن و چندین کلید سکسیونر کنترل ازراه دور، افت ولتاژ و مشکلات خط را کنترل نموده و در چهار سال اخیر شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز با چندین دستگاه مولد دیزلی به کمک شرکت توزیع نیروی برق استان فارس آمد.

کریمی فرد، مسدود شدن راه ارتباطی فیروزآباد - جم جهت تعمیرات به مدت ۴۵ روز و کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر طرح، را از جمله چالش‌های مهم در مسیر اجرای این پروژه مهم عنوان کرد.

او گفت: وجود گرمای بالای ۴۵ درجه و طاقت فرسای منطقه، شرایط کاری سخت و کمبود ماشین آلات و تجهیزات در منطقه نیز از دیگر مواردی بودند که اجرا و بهره برداری را با کندی مواجه می‌کرد که خوشبختانه با سعی و تلاش همگانی و روحیه جهادی سرانجام این پروژه به بهره برداری رسید که شادی و شعف مردم و ساکنان این مناطق را در پی داشت. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ضمن تقدیر از تلاش‌ها وکوشش‌های شبانه روزی همکاران ساعی صنعت برق استان، ابراز امیدواری کرد: در سایه این تلاش‌های خالصانه و متعهدانه و با روحیه جهادی بتوان با تامین برق مستمر و مطلوب، زمینه رفاه و آسایش مردم شریف استان و افزایش رضایت ذینفعان را بیش از پیش فراهم آوریم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.