بهره برداری از زیرگذر نیایش طی یک‌ماه آینده

شهردار اردبیل از آغاز آسفالت‌ریزی پل و زیرگذر نیایش خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم پل نیایش را ظرف مدت یک‌ماه آینده آماده و تحویل شهروندان دهیم.

محمود صفری، شهردار اردبیل در خصوص آخرین وضعیت پل نیایش اظهار کرد: پل نیایش  پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصدی دارد و هم‌اکنون آسفالت‌ریزی پل و زیرگذر در حال انجام است که تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر عملیات عمرانی پل را به اتمام برسانیم و با افتتاح تحویل شهروندان دهیم.

او با اشاره به این‌که فعلا مرحله‌ی اول آسفالت‌ریزی در حال انجام است، افزود: با اتمام مرحله‌ی اول آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری شروع و بعد از آن آسفالت‌ریزی مرحله دوم یا همان نهایی انجام خواهد شد و طبق برآورده اولیه برای پل و زیرگذر نیایش ۸ هزار تن آسفالت‌ریزی می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به موقعیت پل نیایش و تاثیر آن در روان‌سازی ترافیک شهر تصریح کرد: با افتتاح این پل شاهد کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور در ورودی شهر از سمت سرعین خواهیم شد.

صفری همچنین از اجرای فاز‌های بعدی پل نیایش در آینده خبر داد و گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری اردبیل رفاه حال شهروندان و اجرای پروژه‌هایی است که مطالبه‌ی مردم باشد.

او همچنین با اشاره به روند احداث پل بسیج در شهر اردبیل بیان کرد: عملیات عمرانی پل بسیج در حال انجام بوده و پیشرفت فیزیکی این پل به ۱۷ درصد رسیده است.

شهردار اردبیل گفت: این پل به عنوان بزرگترین تقاطع غیرهمسطح استان اردبیل بوده که با ۴ لوپ و ۵ رمپ با سرعت تداوم دارد که تلاش می‌کنیم طی یک و نیم سال آینده، پل را تکمیل و افتتاح کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.