اجرای ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: ۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی در اردبیل در دست اجرا است که بخشی از آن‌ها در مرحله تعیین تکلیف است.

محمود صفری گفت: این طرح‌ها در قالب مجموعه‌های خدماتی، تجاری و مسکونی در نواحی مختلف اردبیل اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل درآمد شهرداری اردبیل از طرح‌های مشارکتی را ۶ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال ذکر کرد و می گوید: در این حوزه با رشد ۱۰۵ درصدی منابع شهرداری مواجه هستیم.

او با بیان اینکه ۲۲ هکتار زمین برای طرح جامع پسماند آماده شده است، گفت: برای اجرای طرح جامع پسماند شهر اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا ۲۲ هکتار زمین از سوی اداره کل منابع طبیعی استان تامین شده تا در اختیار مجری طرح قرار بگیرد.

صفری به احیای طرح مشارکتی دکوسنتر بعد از هفت سال بلاتکلیفی اشاره کرد و می گوید: این طرح با شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب پس از هفت سال با تغییر کاربری جدید خود از بازار مبل به پروژه تجاری - مسکونی به دلیل صرفه اقتصادی و سودآوری برای شهرداری اردبیل با بررسی مجدد مسائل فنی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

به گفته او، با توجه به اینکه در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل بازار مبل و تولید این محصول در حال فعالیت است، مقرر شد تا این طرح به صورت تجاری و مسکونی در قالب ۲ برج ۱۸ طبقه در ورودی شهر اردبیل از سمت خلخال اجرایی شود.

شهردار اردبیل از انتقال بازار آهن فروشان به خارج از شهر خبر داد و گفت: بازار آهن فروشان تا ۲ ماه آینده به مکان جدیدی در سه‌راهی کورائیم در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار انتقال خواهد یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.