یارانه مددجویان کمیته امداد اردبیل۲۰ درصد افزایش پیدا کرد

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: یارانه مددجویان کمیته امداد ۲۰ درصد و به ارزش ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر افزایش یافت.

فرشید موفق در چهاردهمین جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: این افزایش ۲۰ درصدی، برای افرادی که بیش از ۷۰ درصد یارانه خود را در قالب کالابرگ خرید کنند اعمال خواهد شد که در این زمینه امیدواریم در شهر‌های مختلف اطلاع رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد انجام شود.

او خاطرنشان کرد: تا ۳۱ خرداد ماه مدیران شهرستانی باید برای رفع نقص پرونده مددجویانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، اقدام کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل افزود: امیدواریم با این اقدامات و حمایت‌هایی که نهاد‌های انقلابی از ساخت مسکن مددجویان انجام می‌دهند، تا آخر شهریور ماه بخشی از واحد‌های مسکونی تکمیل شده آماده بهره‌برداری شود.

موفق بیان کرد: در قالب برنامه خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت نیز پرونده یک هزار و ۹۲۶ مددجو در اولویت حمایت و رسیدن به نقطه خودکفایی قرار گرفته تا خروج این خانواده‌ها را از چتر حمایتی کمیته امداد شاهد باشیم.

او با تاکید بر جذب اعتبارات به شکل منابع مردمی در کمک و مساعدت به نیازمندان تصریح کرد: در کنار تاکید بر توسعه منابع مردمی باید از هرگونه تعهد مازاد بر منابع جلوگیری کنیم تا از اسراف و تبذیر منابع جلوگیری شود.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل در مورد تشکیل کارگروه جذب سپرده صندوق امداد ولایت نیز گفت: این کارگروه در استان اردبیل شکل می‌گیرد تا شاهد به حداقل رسیدن اقساط معوقه دریافت کنندگان وام از صندوق باشیم.

موفق تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود در استان، اقساط معوقه به این صندوق از سوی دریافت کنندگان تسهیلات به زیر یک درصد برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.