مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد

آماده سازی و آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی اردبیل ۲ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از زیرسازی و آسفالت قسمتی از خیابان‌های شهرک صنعتی اردبیل ۲ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

هاشم علایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی اردبیل ۲، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه در طی سه سال اخیر، زیرسازی و آسفالت ۸ خیابان شهرک صنعتی اردبیل ۲ انجام شده است.

علایی از برنامه‌های این شرکت برای آماده سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: در ابتدای سال جاری، آماده سازی و آسفالت ۷ خیابان شهرک صنعتی اردبیل ۲ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی به پیمانکار ذیصلاح برون سپاری شده است که به زودی شاهد آغاز اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت این خیابان‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، با اشاره به محدودیت‌های قانونی در خصوص هزینه‌کرد در شهرک‌های صنعتی واگذار شده به شرکت‌های خدماتی، خاطرنشان کرد: برای سایر خیابان‌ها و معابر فرسوده این شهرک صنعتی نیز برنامه ریزی شده است تا با تامین اعتبارات عمرانی مناسب، نسبت به مرمت و بهسازی آن اقدام شود.

او شهرک صنعتی اردبیل ۲ را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اردبیل ۲ با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۶۸۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است.

علایی ادامه داد: ۳۰۰ واحد بهره بردار در این شهرک صنعتی وجود دارند که زمینه ساز اشتغال برای ۸۰۰۰ نفر شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار