آرتتا گزینه بعدی پی اس جی برای مذاکره

سایت گل و RMC مدعی شدند باشگاه پاری سن ژرمن بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات‌شان با یولیان ناگلزمان مذاکره با میکل آرتتا سرمربی آرسنال را آغاز کرده‌اند.

پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته سرمربی‌اش کریستوف گالتیه را اخراج کرد و بلافاصله تلاش برای جذب مربی از طرف پاریسی‌ها آغاز شد.

درحالی‌که اولین گزینه پاری سن ژرمن یولیان ناگلزمان به نظر می‌رسید، ولی اخیرا مشخص شد که دو طرف به توافق نرسیده و ناگلزمان از فهرست پی‌اس‌جی خط خورده است. امروز RMC و سایت گل اعلام کردند که بعد از قطع امید باشگاه فرانسوی از استخدام این مربی آلمانی، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، تماس‌هایی با میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، برقرار کرده است.

این گزارش‌ها مدعی است منابع نزدیک به پاری سن ژرمن مطمئن هستند که مذاکراتی اولیه بین آرتتا و این باشگاه انجام شده، ولی مدیران پی‌اس‌جی نسبت به جذب این مربی اسپانیایی امید چندانی ندارند. آرتتا یک فصل درخشان را با آرسنال پشت سر گذاشته و بعد از هفته‌ها صدرنشینی در لیگ برتر در هفته‌های پایانی مقهور منچسترسیتی شد تا با نایب‌قهرمانی به کارش در این لیگ پایان دهد.

از دیگر گزینه‌هایی که پی‌اس‌جی بعد از پایان مذاکراتش با ناگلزمان در نظر دارد تیاگو موتا، هافبک سابق این تیم است. موتا در حال حاضر هدایت بولونیا را در سری آ به عهده دارد. یکی دیگر از گزینه‌ها سرمربی مهدی طارمی در پورتو، سرژیو کونسیسائو است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار