اعزام ۱۴ هزار زائر اولی از مازندران به مشهد مقدس

۱۴ هزار زائر اولی ۶ سال گذشته از مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند.

علی اصغر ملازمی مسئول کانون زیارت اولی‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: محرومین و نیازمندان در برخی مناطق استان زندگی می‌کنند که آرزوی زیارت حرم رضوی را دارند، اما شرایط سفر را ندارند.

او با بیان اینکه تلاش می‌شود با همکاری خادمیاران رضوی و خیرین این آرزو برای این افراد محقق و به عنوان مهمان ویژه به زیارت امام رئوف اعزام شوند، افزود: از سال ۱۳۹۵ که فعالیت کانون زیارت اولی‌ها در استان آغاز شده است تا پایان سال گذشته بیش از ۱۴ هزار زائر اولی از طرف نمایندگی آستان قدس در مازندران به مشهد مقدس مشرف شدند.

مسئول کانون زیارت اولی‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران ادامه داد: هزینه سفر و اسکان زائر اولی‌ها به همت خیران و این کانون تهیه می‌شود و افراد در حرم مطهر رضوی نیز ۸ وعده غذایی مهمان آستان قدس خواهند بود.

او گفت: افراد نیازمند بالای ۴۰ سال که بین ۸ تا ۱۰ سال به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشدند به همت کانون زیارت اولی‌ها در لیست اعزام به مشهد مقدس قرار می‌گیرند

ملازمی گفت: این زائر اولی‌ها بعد از شناسایی در استان در سامانه آستان قدس نام نویسی می‌شوند و تعداد اعزام‌ها نیز مطابق با سهمیه استانی است

او افزود: زیارت اولی‌ها سه شب و سه روز در مشهد مقدس حضور خواهند داشت

برچسب ها: زائر اولی ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار