امام جمعه شاهرود:

صنعت هسته‌ای از مولفه‌های اصلی قدرت و اعتبار ملت ایران است

حجت‌ الاسلام عباس امینی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای از مولفه‌های اصلی قدرت و اعتبار ملت ایران است، گفت: برخی از معاندین نظام درصدد کوچک شمردن دستاوردهای صنعت هسته‌ای در کشور هستند.

حجت‌ الاسلام عباس امینی  در خطبه‌های نماز جمعه  به بیانات رهبر معظم انقلاب در حاشیه بازدید از نمایشگاه هسته‌ای اشاره کرد و افزود: صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت کشور است که با انجام وظیفه درست مسوولان و پشتیبانی مردم این امر تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای هسته‌ای باید برای مردم قابل لمس باشد، ابراز کرد: صنعت هسته‌ای کشور در عرصه‌های پزشکی، کشاورزی، محیط زیست، صنعت و سایر حوزه‌های علمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که این توفیقات برای دشمنان یاس به همراه دارد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه امروزه دانش هسته‌ای در زندگی مردم نقش بسزایی ایفا می‌کند، اظهار کرد: باید با استفاده از دانش هسته‌ای کشاورزی و دامداری شهرستان را از سنتی به سوی صنعتی شدن هدایت کرد.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه غربی‌ها با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در بازدید از این نمایشگاه باید دست از شیطنت بردارند، افزود: ارتباط، ادامه همکاری و تعامل با آژانس انرژی هسته‌ای در چارچوب‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری میسر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار