روزنامه‌های ایتالیا؛ رودی گارسیا در ناپل

روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا روی شکست آتزوری برابر اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا و انتخاب رودی گارسیا به عنوان سرمربی ناپولی تمرکز دارند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در بازی نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اسپانیا رفت و شکست خورد. ایتالیا در این بازی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. آتزوری فصل گذشته هم برابر اسپانیا شکست خورد و نتوانست در بازی نهایی حضور داشته باشد.
ناپلی‌ها هم سرانجام جانشین لوچانو اسپالتی را انتخاب کردند و این رودی گارسیای فرانسوی است که فصل بعد روی نیمکت قهرمان سری آ خواهد نشست.

 

گاتزتا دلو اسپورت با انتشار عکسی از رودی گارسیا نوشت: "ناپولی گارسیا را به خدمت گرفت. " و از انتخاب جانشین اسپالتی خبر داد. این نشریه همچنین معتقد است که اشتباهات ناپولی مقابل اسپانیا، به قیمت از دست دادن فینال لیگ ملت‌ها تمام شد.


"رود به سوی هدف" این تیتر برجسته روی نسخه امروز کوریره دلو اسپورت است. این روزنامه همچنین به توییت آرزوی موفقیت آئورلیو دی لورنتیس، مالک ناپولی برای رودی گارسیا به عنوان سرمربی جدید این تیم اشاره کرده است.

در میان صفحه شکست ایتالیا در لیگ ملت‌ها مقابل اسپانیا با عنوان "فقط افسوس" بازتاب داده شد.


"ناپولی گارسیا را انتخاب کرده است. حالا جونتولی آزاد است؟ " این عنوان اصلی نسخه امروز توتو اسپورت است. "قهرمان ایتالیا با سرمربی سابق فرانسه شروع مجدد کرد. "
در مرکز صفحه یک فضای بزرگ اختصاص داده شده به یووه: "رژیم غذایی ۱۴۰ میلیونی. "
همچنین تیتر "حتی ایتالیا هم به ما شادی نمی‌دهد" هم برای شکست شاگردان روبرتو مانچینی استفاده شده است.


"ناهار آماده است" تیتر روزنامه ایل رومانیستاست که به ناهار مشترک ژوزه مورینیو و تیاگو پینتو، مدیر رم، در لندن اشاره دارد. این دو برای مشخص کردن استراتژی جالوروسی در این تابستان و همچنین خرید جانلوکا اسکاماکا، مهاجم وستهم، با هم دیدار کردند.

برچسب ها: اسپانیا ، ایتالیا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار