نیمه نهایی لیگ ملت ها

اسپانیا ۲- ۱ ایتالیا/ اسپانیا حریف کرواسی در فینال لیگ ملت‌ها

تیم ملی اسپانیا با برتری ۲-۱ مقابل ایتالیا در دقایق پایانی، حریف کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا شد.

 

در دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، اسپانیا و ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند. برنده این بازی، حریف کرواسی در دیدار نهایی خواهدشد.

ترکیب اسپانیا: اونای سیمون، آلبا، لاپورت، لونورماند، خسوس ناواس، مرینو، رودری، گاوی، یرمی، رودریگو، موراتا

ترکیب ایتالیا: دوناروما، دی‌لورنزو، تولوی، بونوچی، آچربی، فراتزی، جورجینیو، بارلا، اسپینازولا، ایموبیله، زانیولو

نیمه اول

شاگردان دلافوئنته بازی را هجومی شروع کردند و تنها ۲ دقیقه پس از سوت آغاز، یرمی پینو با جاگذاشتن بونوچی و ضربه‌ای دقیق دروازه دوناروما را باز کرد.

گل اول اسپانیا

در ادامه ایتالیا کنترل بازی را در دست گرفت و ۸ دقیقه بعد از گل پینو، داور برخورد توپ به دست نورماند در محوطه جریمه اسپانیا را پنالتی تشخیص داد و چیرو ایموبیله کار را به تساوی کشاند.

گل اول ایتالیا

در دقیقه ۲۱ داویده فراتزی پس از عبور از سد سیمون گل دوم آتزوری را هم به ثمر رساند اما داور پس از بررسی VAR، گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا به این ترتیب، دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک- یک به پایان رسید.

نیمه دوم

نیمه دوم هم به مانند نیمه اول با حملات اسپانیا آغاز شد و در دقیقه ۴۶ تیرک دروازه دوناروما توسط مرینو به لرزه درآمد، توپ برگشتی می‌توانست به گل تبدیل شود اما آلوارو موراتا با تعلل خود این موقعیت را از دست داد. پنج دقیقه بعد روی یک ضربه ایستگاهی توپ به رودری رسید و ضربه قیچی‌برگردان تماشایی او با اختلاف کمی از بالای دروازه آتزوری به بیرون رفت.

 در دقیقه ۶۵ ارسال بازیکنان ایتالیا از سمت چپ در محوطه جریمه اسپانیا به فراتزی رسید او فرصت داشت تیمش را پیش بیاندازد اما واکنش تماشایی اونای سیمون، سفیدپوشان را ناکام گذاشت. در دقایق پایانی بازی، ارسال جوردی آلبا توسط مدافعین ایتالیا دفع شد و توپ در پشت محوطه به رودری رسید، شلیک سرکش این بازیکن پس از برخورد به بازیکنان ایتالیا به خوسلو رسید و این بازیکن که به صورت تعویضی به میدان آمده بود، گل دوم اسپانیا را به ثمر رساند‌.

گل دوم اسپانیا

در نهایت بازی با برتری ۲- یک اسپانیا به پایان رسید.

به این ترتیب دوباره اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی مثل دوره قبل ایتالیا را کنار زد تا فینالیست لیگ ملت‌های اروپا و این بار حریف کرواسی در دیدار نهایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار