جانسون عمدا مجلس انگلیس را گمراه کرده است

کمیته پارلمانی انگلیس در تازه‌ترین گزارش خود می‌گوید نخست وزیر سابق این کشور درباره نقض قوانین قرنطینه کرونا مجلس را گمراه کرده است.

گزارش منتشر شده توسط کمیته پارلمانی مجلس انگلیس نشان می‌دهد که بوریس جانسون، نخست وزیر سابق این کشور مجلس و نمایندگان مجلس انگلیس را به دلیل نقض قوانین مربوط به قرنطینه کرونا به طور عمد گمراه کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، حدود یک سال است که نمایندگان مجلس انگلیس در حال بررسی شهادت بوریس جانسون در مورد مهمانی‌هایی هستند که در طول قرنطینه کرونا در اقامتگاه رسمی او برگزار شده و در آن زمان به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین سراسری قرنطینه جنجال زیادی به پا کرده است.

حالا کمیته پارلمانی مجلس نمایندگان انگلیس در گزارشی گفته اند شواهدی در دست دارند که نشان می‌دهد بوریس جانسون به طور عمد تلاش کرده تا کمیته را گمراه و حقایق را کتمان کند. در این گزارش آمده است که نخست وزیر سابق انگلیس در کمپین سوء استفاده و تلاش برای ارعاب کمیته نقش داشته است.

بوریس جانسون هفته گذشته پس از دریافت نسخه‌ای از این گزارش گفته بود که بدون توجه به واقعیت او را مجرم شناخته اند و به همین دلیل از مقامش در مجلس انگلیس استعفا می‌دهد. کمیته پارلمانی انگلیس هم گفته اگر او از نمایندگی استعفا نمی‌داد، باید ۹۰ روز از سمت خود تعلیق می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
توی زمستون دولتهای اروپایی انگلیس و فرانسه و سایر کشورهای اروپایی برای مبارزه با اعتصابات مردم برق و گاز رو قطع می کردند و با عث مرگ ۶۸۰۰۰ نفر شدند. حنایتی بزرگ یعنی روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر. رسانه های غربی که احبار رو لحظه به لحظه (نه دقیقه به دقیقه) بلکه لحظه به لحظه به گوش مخاطبان می رسونند صبر کردند و یه ماه گذشت بعد سربسته موضوع رو مطرح کردند و تمام. هیچ اطلاعاتی جزيی هم وجود نداره حتی در ویکی پدیا. وقتی کرونای انگلیسی برای توافق برگزیت مخفی می شد و پس از توافق افشا شد و باعث مرگ میلیونها نفر شد رسانه ها و دادگاه های غربی هیچ غلطی نکردند. حالا این بازیهای احمقانه و نمایشی رو راه انداختند. که چی؟ باید گل بگیری در کاخ باکینگهام و بس. یک طویله درست شده به نام اروپا. حکومت سلطنتی موروثی رو چه به کشور داری. حکومت لاییک فرانسه رو چه به حکومت داری باید گل بزنی در کاخ الیزه. سکولاریزم رو چه به کشور داری. تو سرما میگفتن حق اولیه مردم اروپا زنا و لواط و بریدن عورت برای تغییر جنسیت است. گل بگیرن در همه حکومتهاشون رو. برن کنار بذارن مردم اروپا خودشون کشورشون رو اداره کنند وقتی لیاقت ندارن. این همه جنایت. به مردم خودشون رحم نمی کند. پدر مردم اروپا رو درآوردند. حالا رفتن لنگ پشه کوره گرفتن.
آخرین اخبار