انتقاد دادستان بم از اجرا نشدن احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری

جعفری زاده با انتقاد از اجرا نشدن احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری گفت:در صورتی که صراحت قانونی وجود دارد، ضرورت دارد تا قانون اجرا شود.

بهنام جعفری زاده در حاشیه بازدید از سطح شهر که با همراهی فرماندار، قاضی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و قائم مقام شهرداری بم انجام شد، گفت: بی‌توجهی به قانون و یا قانون‌گریزی، پدیده‌ای ناهنجار است که مقابله نکردن و فقدان پیشگیری از آن، موجب افسارگسیختگی در حوزه نظام اجتماعی می‌شود.

او افزود: لازم است که نظام مهندسی، شهرداری، مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه‌های متولی با توجه به وقوع تخلفات ساختمانی که موجب بروز دعاوی و اختلافات ملکی شده و یا امنیت شهروندان را تهدید می‌کند، اهتمام جدی‌تری بر اجرای مسئولیت‌های مربوطه داشته باشند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با انتقاد از اجرا نشدن احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بر اجرای هر چه سریع و کامل‌تر احکام  این کمیسیون تاکید و اعلام کرد: در صورتی که صراحت قانونی وجود دارد و برای ساختمانی حکم تخریب صادر شده باشد، ضرورت دارد تا قانون اجرا شود و دستگاه قضایی شهرستان نیز ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌ها با هر گونه سهل‌انگاری مطابق با قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

جعفری زاده بر مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حاشیه شهر  برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار